Lokaler til bryllup

En bryllupsfest er unik og bør afspejle din og din partners rejse sammen gennem livet, ligesom at den markerer begyndelsen på noget nyt. Derfor er det vigtigt, at I finder et sted at holde bryllup, som føles rigtigt for jer begge.

Drømmer I om at holde jeres bryllup i Esbjerg? Så har vi stedet, som måske er det rigtige for jer. Vores selskabslokaler til bryllup vil danne ramme om jeres fest, og vi gør os umage til fingerspidserne – fra I kontakter os første gang, til bryllupsfesten er veloverstået – så den bliver, præcis som I havde håbet på. Det betyder også, at vi er fleksible og imødekommende over for specielle ønsker. Måske har I et specifikt ønske til underholdning, DJ eller band? Vi hjælper gerne med at arrangere det.

Sådan dækker vi op til bryllupsfest
Når du holder bryllupsfest hos os, dækker vi op med hvide duge, hvide stofservietter med snor bundet omkring og blomst i midten, hvide lys og sølv lysestager, sølvtallerken og rødvins-, hvidvins-, dessert og vandglas. Vi sætter blomster på bordene, der matcher brudebuketten, ligesom at vi pynter op med blomster på toiletter. Har du lavet egne bordkort, sørger vi for, at de bliver lagt på, præcis som du ønsker det. Under bryllupsfesten vil vores tjenere og bartendere tage sig godt af dig, din partner og jeres gæster, så det eneste, du skal tænke på, er at nyde den store dag. Vi står desuden for oprydning og rengøring af lokalet efterfølgende.

Lad os endelig vide, hvis du har specielle ønsker til pynt. Vi gør alt, hvad vi kan, for at imødekomme dem.

Bryllupsfest inkl. bryllupssuite på A Place To
Ønsker du at holde bryllup med overnatning på hotel? Ved bryllupsfester med minimum 45 personer er et hotelværelse på A Place To (400 meter fra Esbjerg Konference & Event) inkluderet. Har I gæster der skal overnatte I forbindelse med brylluppet, så har de mulighed for at booke hotelværelser igennem Esbjerg Konference & Event til aftalepriser. 

Menukort: Mad til bryllup
Bryllupsmenuen står på en lækker 3-retters tallerkenanrettet menu, som du selv er med til at sammensætte. Til natmad er der hotdogbuffet og mulighed for tilkøb af Cocio. Hvis du og din partner ønsker at starte med bryllupsreception og bryllupskage, kaffe og the fra kl. 15, er det muligt at tilkøbe dette.

Hos EKE sætter vi rammerne for det perfekte bryllup, men vi arrangerer også den hyggeligste brunch, en festlig barnedåb eller konfirmation. Lad os hjælpe dig med at skabe de minder, der vil vare ved i årene fremover.

Bryllup

Pris pr. kuvert (inkl. moms)

Fra 1.229,-

Kan afholdes i tidsrummet 18.00 – 02.00

  • Festlokale, borddækning og service
  • Hotelværelse på A Place To (Ved bestilling af min. 45 pers.)
  • Husets velkomstdrink
  • Bordservering med 3 retter
  • Husets rød- og hvidvin ad libitum
  • Et glas dessertvin
  • Carlsberg Pilsner, Tuborg Classic og to specialøl ad libitum
  • Sodavand ad libitum
  • Drinkskort med husets standard drinks i 4 timer
  • Tilføj cocktails til drinkskortet i 4 timer +63,- pr. kuvert
  • Kaffe og the serveres ved bordene
  • Et glas avec til kaffen; Cognac/Bailey/Portvin
  • Natmad – Hotdogbuffet (Tilkøb Cocio ad libitum for +30,- pr. pers.)
  • Tillæg ved specialkost  +81,- pr. kuvert
  • Forlængelse af arrangement +55,- pr. kuvert pr. time

Tilkøb: 3 timers reception fra kl. 15.00 med bryllupskage inkl. kaffe/the 179,- pr. kuvert

Læs mere om vores bryllupskage udvalg her

Alle angivne priser er med forbehold for evt. prisændringer