Hvad siger andre om os?
Hej Lars. Vi er ovenud lykkelige for jeres indsats, vi er SÅ tilfredse og sender jer de aller bedste anbefalinger.
Det er den bedste fest, vi nogensinde har holdt.
Vi og Emilie er overvældet og så taknemmelige for det hele. Det spillede bare. Og hold nu op hvor blev hun glad for besøget af spillerne, t-shirten og turen rundt med dem. Vi glæder os vildt til at se billederne fra Anders Bjerring.
Hvis I kan bruge noget fra os eller vi kan gøre noget for at vores roser når ud til folk, så skal i endelige sige til.
Det har været sådan en stor dag for os alle og vores gæster roser jer og omgivelserne til skyerne, selvom det var en regnfuld dag.
Kæmpe tak her fra.
Lene Brølling Petersen Emilies konfirmation 5. maj 2024
Vi var så heldige at opleve jeres faciliteter i uge 11, hvor vi havde 80 mennesker på kursus hos jer i 3 dage.
Vi oplevede en stor professionalisme fra jer alle, og lige meget hvor stor eller lille en forespørgsel, vi havde, så kunne det hele klares.
Vores kollegaer fik en på opleveren med udsigten ud over stadion, det var tydeligt at mærke på dem, at omgivelserne skabte gode vilkår for læring og en ramme for at tale om andre ting end arbejde.
Maden var virkelig fantastisk med et stort udvalg af forskellige retter og noget som alle kunne være med på. Vi havde en oplevelse af at blive forkælet, så tak for det.
Vi har ikke holdt vores sidste store arrangement hos jer, det er helt sikkert.
Tak til jer alle sammen for at gøre vores dage hos jer gode for os.
Jannie Schau Jeppesen, ArlaKursusdage 11., 12. og 13. marts 2024
Vi holdte vores firmajulefrokost hos EKE i år 2023 og må sige, at alle forventninger i år blev indfriet. Lækre forretter, hovedretter og desserter. Smuk pyntet bord. Bandet var super gode, skøn syng-med-musik og dansemusik. Når bandet havde pause, var der DJ på - skøn musik. Der var udleveret poser med pakkeleg til bordet, som vi synes, var en god anledning til lidt sjov. Tak for en dejlig julefrokost i gode omgivelser. Vi ses i år 2024!
Tina Revelius, TK MontageDen Store Julefrokost 2023
For Lineage var årets julefrokost en kæmpe succes. En helt fantastisk stemning, god mad og musik til at få alle op og danse. Vi var meget nervøse for, at mængden af mennesker ville være for meget med hensyn til larm mm., men det var på inden måde tilfældet. EKE havde sørget for det hele og gjort vores oplevelse rigtig god. Vi gik derfra efter en rigtig god aften, hvor alt var over forventning.
Monique Rasmussen, LineageDen Store Julefrokost 2023
Først og fremmest tusind tak for at gøre vores kærlighedsfest helt vildt fantastisk! Vi havde den bedste dag i jeres omgivelser, og ligeså havde vores gæster.
I skal også have stor ros for jeres venlighed og professionalisme i forbindelse med at få festen arrangeret - vi har fra starten været helt trygge ved at lægge ansvaret hos jer! Dermed har vi også kunne slappe mere af i ugerne op til den store dag, og det var bare helt perfekt.
Middagen fortjener også en kommentar - vi kan ikke sige andet end wauw - lækkert!
I får helt sikkert en kæmpe anbefaling herfra.
Lise & Casper Holten-MøllerBryllup 10. september 2022
Vi holdte vores bryllup i weekenden ved Esbjerg Konference og Event og det kan kun anbefales. Det var en så fantastisk oplevelse både for os og for vores gæster, og det var intet problem, at de fleste af vores gæster var fra udlandet.
Vi fik mange så meget for pengene, og personalet var bare så søde til at hjælpe os med at realisere vores ideer. Værterne var helt fantastiske og gæsterne roste stedet. Det var så perfekt! Alt gik som det skulle, og vi kunne koncentrere os om at nyde dagen. Og maden var ligeledes så lækker.
Claudia & LluísBryllup 27. august 2022
Så har vi fået overstået Blå Mandag og sendt storebror til sidste skoledag.😄
Jeg vil gerne på min mands, Morgans og mine egne vegne sige tusind tak fordi I var med til at gøre Morgans konfirmation til en uforglemmelig dag.
Det har været et utrolig behageligt forløb og, for mit vedkommende, en sund oplevelse ikke at skulle køre micro-management på alt.
Jeg var rørt til tårer, da jeg så opdækningen, og under festen var det skønt bare, at kunne koncentrer sig om selskabet og have fornemmelsen af, at der var styr på tingene. ❤️
Pia LumbyeKonfirmation 22. maj 2022
Vi havde en helt fantastisk dag i fantastiske omgivelser med super lækkert mad.. og der skal lyde et kæmpe stort tak til Lars, Christoffer, Trine samt resten af teamet for en helt outstanding service både før, under og efter festen. Alt klappede bare!
Thomas Vygg Kristensen Konfirmation 24. april 2022
Vores søn fyldte 10 i starten af februar. Sidste år blev hans fødselsdag aflyst grundet Corona nedlukningen med restriktioner omkring antal samlede Osv.
Så i år ville vi fejre ham lidt ekstra. Han spiller fodbold i EfB og er kæmpe fan af klubben, så det var oplagt at forhører os hos Esbjerg Konference & Event, for om de havde nogle gode idéer til afholdelse af en fest for ham. Fra første svar vi fik, var vi sikre på, at det var her festen skulle holdes!
Vi fik retursvar fra Cecilie dagen efter, vi havde sendt en forespørgsel. Aldrig har vi oplevet sådan en imødekommenhed. Cecilie kom med idéer til, hvordan vi kunne afholde en god fødselsdag for vores søn samt et prisoverslag på hele arrangementet.
Vi var i god dialog hele tiden omkring ønsker og fik virkelig gode inputs. Der blev arrangeret skattejagt på stadion, og der var bordfodbold og Play Station samt adgang til skybox så dem, der havde lyst, kunne kigge udover stadion.
Da hun hørte, at vores søn spillede i EfB, foreslog hun, at vi sendte et billede af ham i fodboldtøj som de kunne sætte på storskærm. Sammen aftalte vi også, at få lavet således at der kørte noget video på storskærm i lokalet .. så alt fokus var på vores søn på den store dag .
Da vi kommer til ugen før fødselsdagen skulle afholdes, rammes vi alle af Corona hjemme hos os. Men det skulle vi slet ikke tænke på. Vi fandt en alternativ dato og så var der ikke mere i det.
Fødselsdagen var en surprise party for vores søn, så han anede ikke at han skulle fejres. Han blev noget overrasket da familien stod med flag og det hele.
På selve dagen var der intet at sætte på servicen. Vores værtinde, Sabrina, sørgede for, at vi fik lige, hvad vi manglede og at vi ikke skulle tænke på andet end at fejre vores søn.
Alle gæster sagde flere gange, at det var den bedste fødselsdagsfejring, de havde været med til og vi kan kun giv dem ret.
Stor ros til hele teamet, der var med til at arrangere denne fest - Både før og under arrangementet. Vi kan varmt anbefale dette til andre, der overvejer at benytte sig af Esbjerg Konference & Event.
Mike Fermo Larsen10 års fødselsdag 24. februar 2022
Tusind, tusind tak for jeres fantastiske indsats ifm. Emils konfirmation. Det blev en festlig fejring af ham - lige i hans ånd og som vi havde håbet. Tak til jer alle sammen for højt serviceniveau og imødekommenhed. Husk at rose pigerne, der serverede og hjalp os igennem dagen - de var simpelthen forrygende, ekstremt smilende og alt kørte bare. Sidst men ikke mindst må I rose Posthuset for maden - det sad lige i skabet.
Der er tunge skyer over EfB på græsset i øjeblikket - så det var dejligt at vise klubben frem på en helt anden måde for familie og venner i går. Endnu engang tak for hjælpen.
Rasmus HeideKonfirmation 5. september 2021
Vi vil gerne sige mange tak for at have jer som arrangører til vores bryllup. Helt fra starten da vi kom til jer til et uforpligtende møde, var vi sikre på at festen skulle holdes hos jer. Hjælpen fra jer til at afholde vores første store fest - men også vores vigtigste – gjorde, at vi på intet tidspunkt stressede over at skulle holde fest, men i stedet kunne vi glæde os til dagen. Under festen spillede det hele, omgivelserne var fantastiske, og der var pyntet op til fest lige fra indgangen til festsalen. Personalet var professionelt, men der var stadig tid og overskud til nogle friske bemærkninger, som gjorde stemning mere løs. Maden var desuden rigtig lækker, og vi har fået en masse gode tilbagemeldinger på festen. Det har været hver en krone værd.
Alexander og Ronni AndersenBryllup 13. august 2016
Tusind tak fordi I var med til at gøre vores store dag til en helt igennem fantastisk oplevelse. Inden man trådte ind ad døren var stilen lagt med rød løber og fakler, der fortsatte hele vejen op ad trappen til Loungen, som var smukt pyntet. Mad og vin var fantastisk, serveringen var helt i top og ingen manglede noget. Vi havde en super god dag og er rigtig glade for, at vi valgte jer til at stå for arrangementet, I var meget fleksible og imødekommende omkring vores ønsker.
Det var en fornøjelse hele vejen igennem.
Derudover så vil vi også gerne sige tak for rekvisitter og "lån" af plænen til vores bryllups fotografering.
Maria og Mark Ewert-JungeBryllup 21. juni 2014
Vi havde en helt fantastisk dag. Selv om der ikke var hedebølge, var vejret med os og helt perfekt. Hvad angår arrangementet har vi udelukkende en kæmpebuket ROSER til jer. I havde pyntet det hele så flot, og der var hyggeligt lige fra toiletterne til baren. Serveringen var helt i top, personalet holdt sig i baggrunden, men der manglede aldrig noget. Maden smagte fantastisk og så indbydende ud. Vi kan simpelthen intet finde at klage over. Det var helt i top.
I har ligeledes fra gæsterne fået meget ros, de var alle meget imponerede, så en stor tak til jer, fordi I lagde jeres smukke rammer til. De var 100 procent med til at gøre vores dag helt speciel.
Lotte og Poul DehnBryllup 25. maj 2013
Tusind tak for en rigtig god og uforglemmelig søndag. Vi havde en superdag, der helt oversteg vore forventninger, og vi han høre på alle gæsterne, at det har været en rigtig god, anderledes og særdeles spændende dag. Tak for god behandling til jer alle.
Omgivelser var super, flot opdækning, maden var rigtig god, pigerne var venlige, imødekommende og dygtige til at servere, og rundvisningen var meget spændende, Lars var behagelig, og det var dejligt med den ro, dygtighed og det engagement, han udviste. Helt igennem var der styr på alt. Det er et arrangement, I kan være yderst stolte af. Vi kan ikke sætte en finger noget sted.
Til sidst tak til Daniela og Helle for planlægningen og venligheden. Hele vejen igennem har vi følt, I havde styr på det, og det var meget betryggende. Vi har ikke et sekund fortrudt vores valg, og vi havde ikke kunnet få en bedre dag end den, I med jeres dygtighed og engagement gav os. I fortjener alle stor ros og en rigtig stor tak.
Lasse, Henriette, Flemming og BittenKonfirmation 21. april 2013
Et fantastisk arrangement med godt humør og superservice. Lars Fyhn og hans team er bare gode. God mad og drikke, flotte blomsterdekorationer, fin musik og underholdning – et brag af en afslutning med vores musikvideo, ”The spirit of Blue Water”, på storskærmen – fulgt af et kanonfyrværkeri. Alt gik forrygende på Blue Water Arena.
Kurt Skov - Adm. Direktør, Blue Water Shipping A/SJubilæum 1. september 2012
Unikke rammer, professionelt team med overblik og en velvilje til at imødekomme vores ønsker
banede vejen for en vellykket strategidag/aften for Syddanske Mediers medarbejdere.
Mai-Britt Iversen, projektkonsulent, JydskeVestkysten9.juni 2012
Den Sydvestjydske Venstrepresse holdt for første gang sin generalforsamling i Loungen på Blue Water Arena i 2012. Vi var særdeles tilfredse med afviklingen og lokaliteterne. Alt klappede som aftalt, og det siger en del. Der startes nemlig med et bestyrelsesmøde (10 personer), herefter et repræsentantskabsmøde (35 personer), generalforsamling (220 personer), spisning (220 personer), foredrag (220 personer) og så til slut igen et repræsentantskabsmøde. Logistikken fungerede hurtigt og effektivt, men det allerbedste var, at personalet fik deltagerne til at føle sig velkomne og at der i hele taget blev udvist stor opmærksomhed.
Christian Lund JepsenAdm. direktør, Den Sydvestjyske Venstrepresse
Må en taknemmelig kone have lov at sige jer tusind tak for den fest, I gav min mand Karl Johan i går …
I havde til fulde forstået, at det var ”den lille dreng – den voksne mand” med EfB dybt begravet i hjertet gennem alle årene, der var festens midtpunkt. Og han fik den fest/oplevelse, han havde ønsket sig.
Han og gæsterne var begejstrede for både rammerne, jeres service, rundvisningen og jeres åbning af cafeen for dem, der ikke kunne slippe 🙂
Jeres håndtering vil få den bedste reklame, nogen kan ønske sig – nemlig mund til mund.
TAK!!
Karen Marie60 års fødselsdag
Det var en udsøgt fornøjelse at holde vores fest i EfB Caféen. Perfekte lokaler til os med masser af kroge, bordfodbold, bar mv. Hjælpsom, imødekommende og serviceminded staff - både Lars og de to skønne kvinder i baren. Stor ros til jer.
Ole Wejse SvarrerHHX Reunion
Vi ville afholde et anderledes arrangement for vore kunder, og de fik en fantastisk oplevelse hos EfB Konference.
Lars M. PoulsenMarketingchef ABB
Det gode indtryk begyndte ved morgenmaden, hvor alt var klar, og der hele tiden kom friske forsyninger af kaffe, juice og mad. Oplevelsen var den samme ved buffeten med den dejlige mad til frokosten. Det var ren forkælelse. Da vi inden formiddagens oplæg manglede en flipover, spurgte vi bare i køkkenet, og få minutter senere var den der. Alle tager del i arbejdet med at servicere os bedst muligt. Vores forvaltning har haft tre arrangementer på Blue Water Arena hen over sommeren. Det ligger centralt, er lettilgængeligt med parkering, og hver gang har vi nydt udsigten, lokalerne og den fine akustik. Det klapper bare.
Helle PedersenFuldmægtig, Esbjerg kommunes fællesforvaltning
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til Blue Water Arena for på bedste vis at have medvirket til, at den nyligt afholdte Ianddistriktskonference forløb så godt. Jeres stab har udvist en udpræget grad af service og fleksibilitet, der har efterladt et rigtig godt og professionelt indtryk af Blue Water Arena. Det er rigtig flotte og velfungerende konferencelokaler, I har til rådighed, og jeg synes, at det direkte udsyn til grønsværen er med til at give lokalerne deres helt eget særpræg. Endnu engang tak for den professionelle service som I har ydet os.
Carsten HansenMinister for By, Bolig og Landdistrikter
Jeg har ikke andet end positive ord tilovers for arrangementet. Det var simpelthen super, og det var vildt spændende, at se de ting, som man ikke lige har mulighed for normalt. Vi startede med en rundvisning på Blue Water Arena, hvor vi fik lejlighed til at se alle de nye, flotte faciliteter.
Poul ChristensenAdm. direktør PRIMO DANMARK
Det var en helt fantastisk oplevelse. Servicen, stedet og udsigten var bare det helt rigtige, og vi fik noget specielt i forhold til en almindelig restaurant.
Stine Munk Jensen og Jimmy AndersenBryllup
Faciliteterne i loungen er ret fantastiske, og det er da specielt med udsynet over stadion. Det var også fedt at se, at tingene bare kørte med så mange gæster.
Charlotte BankeKommunikationschef, Sydvestjysk Sygehus
Det var en mega god fest. Super dygtige og smilede piger til at servere. Maden var fantastisk. Tusind tak for et super arrangement.
Niels NielsenFødselsdag
Tidligere
Næste